Vendet më ambjentaliste në planet

Studimi i kryer nga Yale, i bazuar në Environmental Performance Index 2016, rendit 180 shtete se si ato e mbrojnë ecosistemin dhe shendetin e njeriut.

Sipas raportit të fundit, ka pasur përmirësime në mjedis, duke përfshirë energjinë, kanalizimet, ujin e përdorshëm. Shtetet janë përpjekur për të shtuar politikat mbi ujin e pijshëm të pastër dhe krijimin e infrastrukturave për ujërat e zeza. Mirëpo për sa i përket ajrit dhe ujrave në dete gjëndja sipas raportit është në nivele të ulta.

Helsinki, Finland
Finlanda. Është shteti që kryeson listen, nisur nga angazhimi shoqëror i vendit për të arritur të jetë karbon-neutral deri në vitin 2050; i cili nuk tejkalon kapacitetin mbajtës të natyrës. Raporti tregon se Finlanda ka qëllime vepruese dhe tregues të matshëm të zhvillimit të qëndrueshëm të vendit. Shteti ka një performancë shumë të mirë në fushat e impaktit të shëndetit, ujit dhe kanalizimeve, dhe biodiversitetit e habitateve.

 

Reykjavik, Iceland
Islanda. Shteti njihet për programin e energjisë së ripërteritshme, e cila i mundëson pothuaj cdo residence elektricitet të pastër dhe ujë të ngrohtë. Gjithashtu shteti ka për qëllim të pastrojë ajrin e ndotur me politika të qarta dhe tëpërdorë ujin e mbetur nga agrokultura. Në këtë mënyrë Islanda është një prej shteteve më miqësor ndaj ambjentit dhe një me shtetasit më të lumtur.
Suedia. Stockholm është qyteti i parë europian i cili ka fituar cmimin European Green Capital. Politikat për një mjedis sa më të ekologjik kanë nisur në vitet ’70, duke zgjeruar hapsirat e gjelbërta. Është një prej qyteteve më të pastër në botë dhe ka për qëllim të jetë i cliruar nga lëndet djegëse fosile deri në 2050.
Suedia. Stockholm është qyteti i parë europian i cili ka fituar cmimin European Green Capital. Politikat për një mjedis sa më të ekologjik kanë nisur në vitet ’70, duke zgjeruar hapsirat e gjelbërta. Është një prej qyteteve më të pastër në botë dhe ka për qëllim të jetë i cliruar nga lëndet djegëse fosile deri në 2050.

 

Danimarka. Copenhagen është cilësuar si një prej qytetve më të mira për të jetuar. Metropoli i rreth 2 milion njerëzve është i njohur për poltikat ambjentaliste, qëllimi i të cilave është të jetë karbon-neutral deri në 2025. Infrastruktura e qytetit është diznjuar të jetë në funksion të bicikletave dhe këmbësorëve më shumë së për makinat.
Danimarka. Copenhagen është cilësuar si një prej qytetve më të mira për të jetuar. Metropoli i rreth 2 milion njerëzve është i njohur për poltikat ambjentaliste, qëllimi i të cilave është të jetë karbon-neutral deri në 2025. Infrastruktura e qytetit është diznjuar të jetë në funksion të bicikletave dhe këmbësorëve më shumë se për makinat.
Sllovenia. Me rreth 60% të sipërfaqes të mbuluar nga pyjet, është shteti i dytë në Europë më më shumë pyjë. Një e pesta e bregdetit të Sllovenisë është zonë e mbrojtur. Uji i pijshëm është një prej më të pastërve në kontinentin evropian. Sllovenia i ka kushtuar një rëndësi të madhe eco-turizmit.
Sllovenia. Me rreth 60% të sipërfaqes të mbuluar nga pyjet, është shteti i dytë në Europë më më shumë pyjë. Një e pesta e bregdetit të Sllovenisë është zonë e mbrojtur. Uji i pijshëm është një prej më të pastërve në kontinentin evropian. Sllovenia i ka kushtuar një rëndësi të madhe eco-turizmit.

Kliko këtu për të parë detajet e renditjes dhe performancës së cdo vendi.

Leave a Reply

